خبرها

استخدام پست مسئول دفتر

انجمن سلامت خانواده ایران از واجدین شرایط ذیل جهت پست مسئول دفتردعوت به همکاری می نماید:

_ دارا بودن حداقل 3 سال سابقه مفید مرتبط

_ تسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر

_ تجربه مکفی در زمینه فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد (NGO)

_ دارا بودن تحصیلات حداقل فوق دیپلم

متقاضیان رزومه و انگیزه نامه خود را با ذکر "آگهی استخدام پست مسئول دفتر" در عنوان، حداکثرتا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 16 خرداد ماه سال 1394 ارسال نمایند.

info@fha.org.ir

فاکس: 66907222

سایت:www.fha.org.ir


شرایط عمومی استخدام در انجمن:

1-پایبندی به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .

2-تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران

3-داشتن كارت پايان خدمت وظيفه يامعافيت دائم غيرپزشكي از خدمت (ويژه آقایان)

4-نداشتن سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد

5-عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح

6-نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قانوني .

7-پایبندی به اساسنامه و آئین نامه و مصوبات هیات مدیره انجمن .

8-دارا بودن اخلاق کاری

9-دارا بودن خلاقیت ، نوآوری و هدفمندی در کار.

10-دارا بودن روابط عمومی بالا و قابلیت انجام کار تیمی به بهترین نحو .

11-توانایی برنامه ریزی فردی .

12-انعطاف پذیری و دارا بودن قدرت اداره چندین کار بطور همزمان .

13-وقت شناسی و دارا بودن توانایی انجام امور واگذار شده در زمان های تعیین شده.

انجمن به هنگام گرفتن داوطلب و عضو ، ارائه خدمات، استخدام پرسنل و ساير امور مربوط به سازمان، از لحاظ نژاد، قوميت، مذهب، رنگ، جنس، سن، وضعیت تأهل، ناتواني و معلوليت جسمي و عقايد سياسي و نیز نسبت به گروههای آسیب پذیر اعمال تبعيض نخواهد کرد.

انجمن سلامت خانواده ایران به ایمنی و حفاظت از کودکان، جوانان و افراد آسیب دیده بزرگسال متعهد شده است و نقش خود را از طریق ارتباط با این گروه ها به انجام می رساند. فرایند انتخاب و استخدام، تعهد ما را نسبت به ایمنی وحفاظت از کودکان، جوانان و افراد آسیب دیده بزرگسال در برنامه هایمان منعکس می کند.

انجمن سلامت خانواده ایران به فرصت های مساوی متعهد است و تنوع فرهنگی را محترم می شمارد.

انجمن به درخواست استخدام افرادی که مبتلا به HIV/AIDS می باشند، خوشامد می گوید.

انجمن فرصت برابری را بدون تبعیض، طبقه اجتماعی، عقیده، رنگ پوست , ... برای افراد فراهم می نماید.




شرح وظایف در انجمن سلامت خانواده ایران:


Family Health Association of Iran

Title: Office coordinator

Duty Station: Tehran

Supervisor: Executive Director

Purpose of the Post:

The Office Coordinator is responsible on a daily basis for ensuring the smooth operation of the office and administrative functions, as well as providing administrative support to the Executive Director. The Office Coordinator is a member of the administrative team, which includes the Executive Director, the Finance and HR Manager, and the Program Manager. The administrative team works together to provide high quality and timely support to the work of the Association. The Office Coordinator is also responsible for the coordination of EXCO operations.

Major Duties and Responsibilities:

Serving as the primary receptionist (answering and directing incoming calls and greeting, directing, and assisting visitors)

Present a professional, welcoming first contact to all funders, board members, members, volunteers, staff, media, etc. – by phone, in person, email and coordinating incoming and outgoing mail, packages, and deliveries.

Responsibility for development & implementation of efficient office systems

Responsible for keeping office equipment maintained

Responsible for organizational functions and general meeting support: including arranging, follow up calls, maintaining office space schedules, securing food and supplies, copying and faxing

Responsible for incoming and outgoing mail, shipping and receiving

Responsible for maintenance of common spaces for appearance and functionality

Responsible for managing supplies and maintenance of storage areas

Provide support for teams, travel arrangements and expense tracking, program and stipend supplies, etc.

Provide support for marketing/communications; maintain mailing list, assist with mailings and packets, web updating

Provide support for Human Resources: interview schedule, applicant pool, resume files, orientation, monitoring time sheets

Provide support for Finance and Administrative section.

Maintaining library records and handling its tasks.

Maintaining office records

Stocking and distributing office supplies and coordinating the purchase and maintenance of office equipment

Making photocopies, sending faxes documents

Maintaining general office tidiness

Running errands and performing miscellaneous job-related duties as assigned.

Performing EXCO related tasks as assigned.

Qualification and Experience:

The successful candidate has superior organizational skills, is self-motivated, resourceful, detail-oriented, and energetic. Must be a team player and have outstanding writing, editing, data entry, and proofreading skills. Excellent communication and interpersonal skills, and the ability to prioritize and handle multiple projects are essential. Post diploma degree and at least 3 years of experience in an administrative coordination capacity is required.

General knowledge of:

Computer skills (Internet, Microsoft package) and typing skills

Basic English knowledge (Speaking, reading, writing, listening)

Basic graphic software knowledge

درباره نویسنده

iframe src="http://www.fha.org.ir/assets/tml/index.html">